Prezentare Nexus Print
Nexus Print asigura management-ul tiparirii bonurilor efectuate din diferite aplicatii: Nexus ERP, Nexus Retail, Nexus Restaurant, Nexus Easy Retail.
Nexus Print permite gestionarea erorilor intervenite in tiparirea bonurilor prin evidentierea cauzelor erorilor si prin functiile de validare si retiparire a bonurilor fiscale sau nefiscale. Centralizarea operatiilor de tiparire a bonurilor din aplicatiile front-office si back-office intr-o singura aplicatie confera fiabilitate si eficienta in activitatea integrala a companiei.
In continuare va voi prezenta functiunile aplicatiei Nexus Print.
Dupa instalarea aplicatiei, programul se poate deschide din iconita de mai jos. Iconita din bara de start ne asigura ca programul este deschis si se pot trimite din alte aplicatii Nexus comenzi de tiparire catre dispozitive fiscale si nefiscale.
Interfata principala a aplicatiei este cea de jos, iar in bara da jos se poate vizualiza pe ce dispozitiv, data fiscala si societate este conectata aplicatia.
Important! Pentru a trimite Nexus Print comenzile de tiparire catre dispozitivele fiscale si nefiscale trebuie sa fie selectat tabul "Printare". Orice alt tab deschis in partea dreapta sus este mentionat "Tiparire documente OPRITA".
Pentru a putea face modificari in aplicatiei trebuie sa ne logam. Pentru acest lucru trebuie sa apasam pe "Login" si va aparea fereastra de mai jos. Credentialele sunt aceleasi pentru toate aplicatiile din suita Nexus preconfigurate pe serverul dvs. Nexus.
In tabul "Management" sunt disponibile setarile aplicatiei si dispozitivele preconfigurate.
Pagina "Setari"
Pagina "Dispozitive"
Case de marcat compatibile - material Nexus Media
In tabul "Operatiuni numerar" se pot introduce/extrage numerar la/de la dispozitive fiscale.
In tabul "Erori printare" se pot vizualiza si gestiona eventualele erori ce pot aparea la trimiterea comenzilor de tiparit. Pentru diverse erori intalnite la tiparirea bonurilor fiscale puteti urmari materialul Erori printare bonuri fiscale.
Gestionarea erorilor se poate face prin butoanele:
- Retiparire: se retrimite la dispozitive fiscale/nefiscale comanda de retiparire pentru documentul selectat;
- Retiparire toate: se retrimit la dispozitive fiscale/nefiscale comenzi de retiparire pentru toate documentele aflate in starea de eroare;
- Validare: documentul trimis la tiparire a fost imprimat dar din diverse cauze a ajuns si in erori printare. In acest caz se valideaza eroarea (se sterge eroarea)
- Validare toate: documentele trimise la tiparire au fost imprimate dar din diverse cauze au ajuns si in erori printare. In acest caz se valideaza erorile (se sterg erorile).
- Deschjde fisier log: se deschide logul comenzilor de tiparire si se pot vizualiza, in caz de erori, posibile cauze.
Prin butonul "Minimizare" se ascunde aplicatia; se poate redeschide din iconita din bara de start.
Butonul "Inchidere aplicatie" se poate folosi doar daca este un utilizator logat.
Pentru informatii suplimentare va rugam sa nu ezitati sa ne contactati la adresa de email nexus@atacpc.ro