Mesaj EDI: Nexus - Produse

Pentru o transmitere mai usoara a documentelor intre 2 baze de date Nexus, aplicatia NexusERP incepand cu versiunea 21.14 pune la dispozitie sincronizarea produselor de pe o baza de date Nexus in alta baza de date Nexus.

In acest material va voi prezenta modul de configurare a aplicatiei Nexus ERP pentru exportul de produse de pe o societate si importul acestora pe alta societate.

1. Configurare export produse

Se deschide modulul "Mesaje EDI"

Se adauga un mesaj nou prin butonul "Adaug" si se completeaza campurile:

  • Denumire:
  • Activ: se bifeaza daca se doreste activarea acestei configuratii
  • Directie: Export
  • Format mesaj: Nexus - Produse;
  • Protocol: se selecteaza modul de salvare a fisierului exportat
  • Cale fisiere: in functie de modul de salvare selectat mai sus, se completeaza calea de salvare a fisierelor;
  • Utilizator si Parola: in cazul in care protocolul ales necesita autentificare, se completeaza in aceste campuri credentialele;
  • Detalii suplimentare incluse: se bifeaza ce alte informatii legate de produse se vor exportate;

Va prezint mai jos un exemplu de configurare:

Dupa configurarea mesajului EDI trebuie sa configuram o activitate de export a facturilor. Se deschide din "Instrumente" - "Activitati programate".

In "Programari" se creaza o programare. Un exemplu de programare ar fi:

Dupa salvarea programarii se selecteaza "Executie proceduri"

Se adauga o activitate noua si se configureaza dupa cum urmeaza:

Configurarea exportului de produse s-a finalizat.

2. Configurare import produse

Ne conectam pe societatea unde se va face importul de produse si se deschide modulul "Mesaje EDI".

Se adauga un mesaj nou prin butonul "Adaug" si se completeaza campurile dupa cum urmeaza:

Nota! Pentru a nu copia/muta fisierele exportate, calea fisierelor importate trebuie sa fie aceeasi ca cea a fisierelor exportate.

Odata cu importul produselor se importa si nomenclatoarele: clase de produse, subclase, grupe, unitati de masura si brand.

Se deschide din "Instrumente" - "Activitati programate".

In "Programari" se creaza o programare. Un exemplu de programare ar fi:

Dupa salvarea programarii se selecteaza "Import documente EDI"

Se adauga o activitate noua si se configureaza dupa cum urmeaza:

Pentru informatii suplimentare va rugam sa nu ezitati sa ne contactati la adresa de email nexus@atacpc.ro

results matching ""

    No results matching ""