Stornarea imobilizarilor

In acest material va voi prezenta modul de operare in Nexus a stornarilor de imobilizari.

  1. Stornarea imobilizarilor vandute
  2. Stornarea imobilizarilor cumparate

Stornarea imobilizarilor vandute

In modulul "Vanzari de imobilizari", se adauga o factura noua.

Se completeaza antetul facturii, apoi se apasa butonul "Adaug".

Se selecteaza contul imobilizarii si se cauta articolul vandut anterior. Va aparea fereastra de mai jos prin care va informeaza ca articolul respectiv nu este pe stoc si apasam "OK"

Informatiile din fereastra de mai jos se vor completa LA FEL ca pe factura initiala de vanzare.

In cazul in care datele nu vor fi completate la fel, va aparea eroarea de mai jos.

Dupa corectarea datelor, la salvare nu va mai aparea nicio eorare si se va putea valida factura cu succes.

Stornarea imobilizarilor cumparate

In cazul stornarilor de imobilizari cumparate, acestea se pot realiza urmand cei 2 pasi prezentati in continuare.

  1. Se deschide modulul "Facturi furnizori" si se adauga o factura noua.

Se completeaza antetul facturii, apoi se apasa butonul "Storno factura".

Se completeaza perioada in care a fost facuta cumpararea imobilizarii se se apasa "Cauta". Se bifeaza imobilizarea pentru care se doreste stornarea si se apasa "Salveaza".

In tabul "Optiuni" se va debifa "Creez NIR la factura" si se va valida factura.

  1. Pentru crearea notei de intrare receptie si punere in functiune se va deschide modulul "NIR & Punere in functiune"

Se va adauga un document nou si se completeaza datele NIR-ului conform facturii de storno.

Se apasa "Adaug" - "Articol"

Se alege contul imobilizarii si se cauta articolul folosit in factura storno.

Se completeaza informatiile din fereastra de mai jos LA FEL ca NIR de punere in functiune initial.

Se valideaza documentul.

Succes!

Pentru informatii suplimentare va rugam sa nu ezitati sa ne contactati la adresa de email nexus@atacpc.ro

results matching ""

    No results matching ""