Sume in curs de decontare - card (cont 5125)
Pentru a utiliza contul 5125 in programul Nexus se vor urma pasii prezentati mai jos:
1. Verificare configurare cont 5125. Pentru inceput se va face verificarea contului 5125 in modulul "Balanta de verificare", acesta trebuie sa aiba specificatiile incadrate in chenar rosu din imaginea de mai jos, in functie de complexitatea tranzactiilor sau specificul activitati acesta se poate constitui si pe analitice.
2. Cont incasare. In gestiunile care sunt utilizate pentru inregistrarea facturilor, bonurilor fiscale trebuie specificate conturile unde se vor face incasarile in functie de modalitatea de incasare: cu numerar, card, tichete s.a. Astfel, in fiecare gestiune se va face urmatoarea configurare:
3. Incasare facturi/bonuri fiscale. Se vor distribui sumele in functie de forma incasarii
4. Inregistrarea incasarii in banca. La primirea extrasului de cont, inregistrarea creantelor provenite din incasarea prin CARD se vor face prin contul 581, iar la tip document se va selecta “CARD BANCAR”.
5. Asociere incasare. In urma validarii incasarii prin contul 581, se va asocia documentul corespondent din contul 5125 cu ajutorul asistentului “Document corespondent”, acesta va asocia suma din contul 581 cu sumele inregistrate in contul 5125.
Pentru informatii suplimentare va rugam sa nu ezitati sa ne contactati la adresa de email nexus@atacpc.ro