Servicii implementare Nexus

Detaliere si clarificare

Servicii implementare incluse in pretul de licentiere:

  • Instalarea aplicatiilor licentiate si configurarea minimala a acestora pentru asigurarea functiilor de baza (maxim 2h de servicii);
  • Punerea la dispozitia beneficiarului a contului de client si oferirea de asistenta in vederea utilizarii contului pentru descarcarea pachetelor de instalare si actualizare pentru versiunea licentiata a aplicatiei.

Servicii implementare Standard:

  • asistenta suplimentara in vederea importului de documente din fisiere Excel conform sabloane compatibile;
  • asistenta suplimentara pentru crearea de noi utilizatori, definirea de grupuri de utilizatori, administrarea drepturilor;
  • asistenta suplimentara pentru crearea de rapoarte customizate;
  • asistenta suplimentara pentru utilizarea eficienta a licentelor/modulelor achizitionate;
  • asistenta suplimentara pentru conectarea sistemului la perifericele fiscale si nefiscale compatibile.

Servicii implementare aditionale:

In unele situatii se poate ca la implementare sa se doreasca efectuarea de integrari, interfatari sau importuri care necesita servicii suplimentare aditionale. In acest caz se va oferta punctual costul serviciilor aditionale impreuna cu termenul si conditiile in care acestea se vor desfasura.

Important! Serviciile de implementare, fie ca sunt incluse, standard sau aditionale se ofera pentru o perioada limitata de timp de la data punerii in functiune si pentru un numar limitate de ore de interventie din partea consultantilor. Daca nu este specificat altfel in contract sau oferta, pentru serviciile de implementare incluse se vor presta maxim 2h de servicii la instalarea solutiei iar la serviciile standard 8h de servicii cumulate valabile pentru o perioada de 90 zile de la data punerii in functiune.

results matching ""

    No results matching ""