Upgrade versiune anuală Nexus

În acest tutorial vă vom prezenta pașii necesari pentru actualizarea serverului Nexus la versiunea anuală nouă a acestui produs. Acești pași se parcurg după trimiterea contractului semnat la distribuitorul dumneavoastră: ATAC s.r.l..
Notă: Pașii descriși mai jos nu trebuie efectuați de către clienții care au optat pentru delegarea serviciilor de instalare actualizări și mentenanța serverului către ATAC prin serviciul monitorizare și actualizare server de aplicații. De asemenea, in lipsa serviciului mentionat anterior care acopera toate instalarile, se poate comanda doar efectuarea pasilor de mai jos de catre personalul nostru. Detalii si preturi mai jos.

  1. Înainte de a începe procedura de actualizare consultați distribuitorul dvs. în vederea cerințelor minime din punct de vedere tehnic a ultimei versiuni și asigurați-vă că sistemul dvs. le întrunește. De exemplu, versiunea aferentă anului 2019 presupune actualizarea motorului de baze de date tranzacționale Microsoft SQL Server la versiunea 2017 care are unele cerinte minime, printre care și aceea că sistemul de operare instalat pe server să fie minim Windows 8 sau Windows Server 2012.
  2. Asigurați-vă ca aveti ultima versiune curentă instalată și că toate societățile sunt actualizate la această versiune. (De. ex. pentru anul 2018 aceasta este 18.37)
  3. Asigurați-vă că aveți spațiu suficient pe disc pentru copii de rezervă. Acestea se generează automat la instalarea pachetelor de actualizare.
  4. Dezactivați toate licentele de pe server din meniul Instrumente > Activare \ Dezactivare produse > Dezactivare.
  5. Contactați-ne pentru activarea contractului dvs. de actualizare. (Se poate face doar după dezactivarea licențelor.)
  6. După activarea contractului, în contul dvs. de client de pe suport.nexuserp.ro veți găsi codurile de activare pentru noua versiune. De asemenea, pe download.nexuserp.ro veți găsi noile kituri și noile pachete de actualizare aferente noii versiuni la care aveți acces.
  7. Instalați utimul update și ultimul patch descărcat din secțiunea Actualizări.
  8. Activați codurile de licențiere din contul dvs. folosind meniul Instrumente > Activare \ Dezactivare produse > Activare.
  9. Actualizați/Verificați eventualele reguli de firewall care permit accesul stațiilor la server.
Grila prețuri servicii conexe Nexus / beneficii contracte actualizare

Clienții care incheie contracte de actualizare cu ATAC beneficiaza de discounturi la servicii conexe Nexus. De asemenea, pe langa contractul de actualizare se poate opta pentru efectuarea instalării pachetelor de actualizare și monitorizarea serverului de catre personalul ATAC prin serviciul monitorizare si actualizare server de aplicatii. Prin acest serviciu personalul ATAC va instala pachetele de actualizare/mentenanta (update/patch) pe serverul clientului si va monitoriza starea acestuia. In situatia in care se observa o stare anormala clientul va fi contactat prin telefon/email in vederea corectarii acesteia. Se monitorizeaza, printre altele, starea sistemului de operare, alimentarea la reteaua electrica, conexiunea la internet, starea discurilor de stocare, existenta/starea copiilor rezerva, s.a.m.d.
Acest serviciu implica permiterea configurarii unui acces securizat personalului ATAC la distanta pe serverul dumneavoastră.

Descriere serviciu prestat Pret fara contract actualizare Pret cu contract actualizare
Instalare la cerere pachet curent actualizare Update + Patch nu se instaleaza 50 lei
Servicii operare la cerere - Actualizare versiune anuala nu se instaleaza 80 lei
Restaurare/Reinstalare server baza date în urma coruperii sistemului din cauze externe Nexus (bazele de date se recuperează din salvări dacă acestea exista) 240 lei 120 lei
Servicii recuperare baza de date corupta sau suspecta a fi corupta Incepand cu 240 lei / baza in functie de complexitate Incepand cu 120 lei / baza in functie de complexitate
Reinstalare aplicații Nexus client la cerere (la schimbare stație, reinstalare OS, etc.) fără dependințe Windows 60 lei / statie 30 lei / statie
Instalare dependințe Windows (service pack, framework, etc.) pentru aplicațiile Nexus 80 lei / statie 40 lei / statie
Diagnosticare probleme comunicație server SQL<-> client ERP 60 lei 30 lei
Asistenta descărcări stoc și operațiuni similare de operare 120 lei / ora 60 lei / ora
Instruire suplimentara personal 120 lei / ora 60 lei / ora
Configurare firewall și / sau port-forward pentru acces la distanta 60 lei 30 lei
Verificare comunicație soft <-> casa de marcat si/sau reinstalare drivere 60 lei 30 lei
Alte servicii (care nu au fost enumerate mai sus) ex.: configurare web server pentru aplicații mobile, configurare utilizatori, grupuri, portal email, activități automate, etc. 120 lei / ora 60 lei / ora
Monitorizare și actualizare server de aplicații. Implica furnizarea unei modalități de acces de la distanța la server (remotedesktop / vnc sau alta varianta similara). Se calculeaza individual in functie de natura interventiei. 600 lei / server / an

Dupa cum puteti vedea clientii care semneaza contractul de actualizare cu noi beneficiaza nu numai de acces la cele mai noi versiuni Nexus dar si de un discount major la serviciile conexe.
Daca nu ati cerut deja contractul de actualizare si mentenanta pentru anul curent puteti sa cereti detalii la suport@atacpc.ro.

N1: Preturile nu includ TVA.
N2: Facturarea se va face prin rotunjire în favoarea prestatorului a duratei efectuării serviciilor la 1⁄2 ore.

results matching ""

    No results matching ""