Preluare facturi restante clienti

In situatia in care la preluarea unei societati in Nexus aveti facturi clienti neincasate, pentru a putea incasa respectivele facturi in viitor, trebuie sa inregistrati fiecare factura restanta, dar doar cu valoarea totala a facturii. Acest lucru se poate realiza in doua moduri:

  1. Import facturi clienti. Pasii pentru realizarea acestei operatiuni sunt detaliati in articolul acesta.

  2. Adaugarea facturilor aflate in sold in modulul "Iesiri" – "Facturi clienti".

  • Se adauga cate un document pentru fiecare factura neincasata;
  • Facturile se adauga in sesiunea de lucru corespunzatoare lunii in care a fost emisa factura catre client, astfel daca pe un partener avem o factura emisa in Ianuarie 2019, sesiunea de lucru in Nexus va fi Ianuarie 2019, iar o alta factura a fost emisa in Decembrie 2018, sesiunea de lucru va fi Decembrie 2018;
  • Se completeaza datele de facturare si se adauga valoarea totala a facturii folosind articolul "PRELUARE SOLD CLIENTI".

Nota: Pentru introducerea istoricului documentelor este necesar ca la sesiune blocata la modificari sa avem completat cu o luna inainte de luna si anul in care trebuie sa avem primele evidente contabile.

results matching ""

    No results matching ""